Stan wodomierza


Przekaż nam stan swojego wodomierza. Możesz zrobić to na kilka sposobów:

1. osobiście:
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Targowa 3, Solec Kujawski
Dział Wodociągów i Kanalizacji, pokój nr 12
od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00

2. telefonicznie:
tel. 52 387 13 96 (w menu wybieramy 1, a następnie ponownie 1)
od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00

3. e-mail:
fakturowanie@zgk.soleckujawski.pl

4. za pośrednictwem poniższego formularza:

Prosimy o podanie numeru Klienta (znajdą go Państwo na każdym rachunku za wodę).
Należy podać numer licznika.
Należy podać stan licznika wodomierza głównego bez wartości po przecinku/bez wartości w czerwonym polu. Stan licznika należy podać na dzień przesłania niniejszego formularza.
Jeśli posiadają Państwo opomiarowaną instalację wodociągową wyprowadzoną na ogród, należy podać stan licznika wodomierza ogrodowego.